Rätt person på rätt plats och med rätt kompetens. Vi hjälper er snabbt att bemanna där ni behöver - när ni behöver det.

Vårt mål är att ni ska vara nöjda. Oavsett om uppdraget rör sig om några timmar per månad eller heltid i flera år så genomför vi alltid samma noggranna process för att matcha önskemål med våra kandidater. Ni behåller dessutom alltid samma kontaktperson hos oss för snabb och personlig hantering.

Hyr in personal vid sjukdom, semester, föräldraledighet eller som extraresurs. Det är både kostnadseffektivt och jämnar ut arbetsbelastningen hos er på plats samtidigt som ni berikas med ny kompetens. Hos oss hittar ni bland annat:

  • Ekonomichefer, ekonomer, redovisningskonsulter, controllers, ekonomiassistenter
  • Personalchefer, HR-personal
  • Marknadschefer, marknadsassistenter
  • Konferensvärdinnor, informationsvärdinnor
  • Receptionister, växeltelefonister, kundtjänstpersonal, sekreterare, kontorister
  • Löneadministratörer
  • Ordermottagare, registrerare
  • Vaktmästare
  • Säljare, försäljningschefer

Vi erbjuder även tjänsten ”Hyr först – anställ sen”. Ni kanske har funderat på att anställa men tvekar något? Hyr personalen genom oss och utvärdera därefter om ni ska överväga anställning.

Genom tjänsten “Entreprenad” bemannar vi även hela avdelningar när det behövs. Vi bemannar allt från växel till reception, ekonomiavdelning, administration eller kundservice. Våra konsulter är tränade i att utforma och arbeta efter effektiva rutiner som ger kunder och anställda ett professionellt intryck.

Kvalitet på service är den viktigaste hörnstenen i vårt arbete, vilken typ av avdelning vi än bemannar, och vi erbjuder våra konsulter löpande intern vidareutveckling i förstklassig kundvård och möjlighet att coachas och inspireras av erfarna konsultchefer.

Vi utbildar och arbetsleder – ni får tid att koncentrera er på er kärnverksamhet!

Kontakta oss om bemanning