Effektiv bemanning i Stockholm

27 års erfarenhet av branschen

 

Efter 27 år i branschen är det ingen hemlighet att vi är bra på och gillar det vi gör. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag via Kompetensföretagen, och enligt medarbetarundersökningen Great Place To Work en riktigt bra arbetsgivare åt våra konsulter.

Vårt mål är att både kund och konsult skall vara nöjda, vi tror på den kombinationen. Oavsett om uppdraget rör sig om några timmar per månad eller heltid i flera år genomför vi alltid samma noggranna process för att matcha rätt kandidat till uppdraget. Ni behåller alltid samma kontaktperson hos oss för snabb och personlig hantering. Er kontaktperson har ett starkt och kompetent team bakom sig som arbetar tillsammans för att snabbt kunna lösa just dina behov.

Serveoffice har gedigen intern erfarenhet inom våra kompetensområden: Ekonomi & Finans, HR & Lön samt Bank & Försäkring. Vi hjälper er att tillsätta allt från juniora till mycket seniora konsulter. Är du på jakt efter en specialistkompetens eller en chef? Då kanske det är en Interim Management-konsult du skall efterfråga. Läs mer om Interim Management här.

Hyr in personal vid sjukdom, semester, föräldraledighet eller som extraresurs vid arbetstoppar. Det är både kostnadseffektivt och jämnar ut arbetsbelastningen hos er på plats samtidigt som ni berikas med ny kompetens. Hos oss hittar ni bland annat:

  • Administratörer
  • Backofficemedarbetare
  • Bolagsekonomer
  • Controllers
  • Ekonomer/Redovisningskonsulter
  • Ekonomiassistenter
  • Ekonomichefer
  • Gruppchefer
  • HR-personal
  • Kravhandläggare
  • Löneadministratörer

Vi erbjuder även tjänsten ”Hyr först – anställ sen”. Det innebär att du först kan hyra och sedan anställa medarbetaren – men bara om du vill. Du får en total kontroll över personalkostnaderna och slipper lägga tid på den mer krävande process som det ofta innebär att rekrytera personal.